Allt och ingenting som vanligt

Jag har jobbat idag från 8-17 så det var en hyffsat fin dag :) Det var fint väder så kunderna höll sig på stranden:) Tack och lov. Fick migrän där ett tag men fick sjuuukt mycket gjort nere på trädgårn så det var härligt. bara hugga tag i morgon när jag ska dit till 12.
Köpte med min tapeter hem för vi skulle tapetsera hallen :) Men när jag kommer hem så vill inte Mathias göra det själv utan vill att hans pappa ska göra det. dryyyygt. Man vill väll lära sig någon gång själv också! Jaja men han får väl göra det då.

Kom hem från jobbet och gjorde lite mat och matlåda. Bara chillade plockade lite, sen kom Helle och vi kikade film och åt vattenmelon. I morgon blir det utgååååång :) Hääääärligt det, Sjuuuukt taggad. slutar 19 men det blir nemas problemas :)

Laddar hem lite filmer, Sex and the City, Alvin och gänget, 21 bland annat..

Och missarna växer så det knakar och dom äter ju som dinosaruier

Kommentarer
Postat av: HW

hahah, småå dinosar :)

2008-07-15 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0