Januari 29

Tisdag är det i dag! :) Skulle vilja ringa in till Coop och höra om dom har några kassatider åt mig eftersom jag inte får något annat.. Åh va drygt det är när dom redan har fullt med folk. Skulle behöva pengarna just för det är så mycket grejer nu med skolan och studenten och allt sånt!
Tävling i helgen!! :)

uppdat,

undra vad man ska hitta på i dag då.. inga planer iallafal. kanske man ska ta sig en liten promenix.. Ska börja kika på lite soffor kanske.. å lite möbler :)

uppdat,

då har hela dagen gått, jag å mamma var till moster marita och färgade håret på mamma sen så gick vi hem till papi och kikade på nya soffan han har köpt. å sen när vi kom hem så har jag å mamma bytt sängkläder i min säng, nu är det fint å fräscht!! :) Tänkte lägga mig å läsa lite i körkortsboken nu innan jag hoppar till kojs!

jag älskar dig så otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0