januari 27

tiden bara går å går :) Helgen har beståt av utgång i fredags med förfest här, i går var jag, helle, sandra och emma på bio, I am legend med Will Smith sen åkte vi hem till helle och bara tog det lugnt och kvällen slutade med att emma skjutsade hem sandra också följde jag med som sällskap.
Innan jag gick å la mig läste jag lite i körkortsboken! ska göra lite faser i morgon när jag kommer hem från skolan :) vore ju skönt att göra uppskrivningen och hoppas på det bästa att man klarar den! sen så är det baradet roligaste kvar :)

ska snart åka å handla jag å mamma, ska köra lite också, backa runt hörn å grejer. passa på när det är ljust! kanske starta lite i backe och bara köra lite :) tänkte dra mig ner till lenas och boka nånkörning och kanske en uppskrivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0