Halkbana

Vart det i dag, huur kul som helst :) Verkligen. Nu har Mathias åkt å jobbat och jag har gjort lite körkortstester på internet. ska snart borsta tänderna och lägga mig å läsa i boken :)

sjukkt taggad nu till körkortet

Går det som jag vill nu så kommer jag besöka kina i mars! GÄRNA! Skulle inte vara helt fel, som planerna är nu så åker jag helgen före påsklovet och kommer hem veckan efter påsklovet, så då missar man ju bara 1 vecka å någon dag! men får se vad som sker i den veckan då så man inte missar alltför seriösa grejer. Vore ju härligt att ha besökt en del av asien! hoppashoppashoppas!!!!!
blir det kina blir det inte en ny telefon som jag tänkte köpa idag! men vad väljer man. ny telefon eller 2 ½ vecka i kina? HMMMM? haha

over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0