Februari 29 - Skottdagen

I dag ska jag inte göra något speciellt. Ska iallafall ut och köra en sväng. Sen blir det nog att hitta på något med Fia.

uppdat.

sitter nu i Hofors med Mathias :) Kulkul :) ska snart äta lite och i morgon blir det utgång :) på Lobby, får se om det är bra :) På söndag ska jag å pappa till Ikea och köpa lite grejer till han :) Får se om det kanske blir något till mig också! :) MIn overall har kommit så den ska jag hämta på måndag :) Kul.
På måndag börjar skolan också men det känns som att jag tar ledigt måndag och tisdag för att komma i ordning lite i lägenheten :) Packa upp och så. Skruva i hop lite möbler :) Men vi blir ju sofflösa i 2-3 veckor men det går det också. Åh jag vill ha uppkörningen nu så slipper man gå å oroa sig för att man inte kommer klara det men. Jag skulle bli så besviken om jag inte fick körtkortet då. Men man ska inte förvänta sig för mycket då blir man bara alldeles för besviken om det sket sig men man kan ju göra om. Men huuur kul är det då?

JAG ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0