Februari 28

Torsdag är det i dag. Och det ska bli en sväng till Valbo sen blir det hockey. Ska nog ner på stan en sväng först för att kika på lite prylar till kommande lägenhet. ar in till Gävle i går och handlade lite blommor på plantagen :)

uppdat.

har vart ner en sväng på stan och köpt ett vinställ i smide det var ganska enkelt men fint, köpte en elvisp med bunke :) en philips :) den var bra storlek och kanon. Ska packa upp och kolla. Mathias köpte ett par Pumaskor :)
Ska in till Valbo och kika på en vårjacka och ett par skor jag också! Man har ju en kokhet peakjacka som väger 3 kilo och är så jävla varm! Får se om jag hittar något. Har ju en sen förra året men den är mest om man ska ut å gå eller nått. Ingen fräsching direkt. Men får se om man hittar något vill säga. Ett par jeans skulle sitta fint också men som det ser ut med ekonomin nu så tror jag inte att jeans är något som jag köper idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0