Februari 20 - Uppskrivning

Och den fruktade uppskrivningen är över och jag klarade den! Har aldrig kännt mig så otroligt stolt :) Jag och Angelica åkte in till Gäve vid halv ett tiden då jag skulle vara där kvart över ett för fotografering :) Tog 3 kort och skrev en fin signatur. :) Sen var det dags för provet och det gick utmärkt. Fick 58 :) Man måste ha 52 så det var ju bra det:) Nä gud vad glad jag är, var ner på körskolan och berättade för dom också bokade in 3 dubbellektioner. Nu på fredag, nästa onsdag och nästa fredag! Sen är det dags att boka uppkörning :) Kommer vara så jävla nervös!

Och lycka till på din uppkörning i morgon!!!!image4


Kommentarer
Postat av: kusin tette

Grattis, fan va roligt! :D bara fixa uppkörningen nudå! Och grattis till flytten också, spännande :)

2008-02-21 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0