februari 17

helgen har gått jättefort. i morgon är det dags för skolan igen, men det ska nog gå bra! har mitt sista religionsprov om kristendomen. har pluggat sisodär men det ska nog gå galant.. sen har jag nästan så gått som sportlov :) ska ringa coop i morgon och fråga om hon har några tider åt mig eftersom jag är ledig så länge nu. det börjar närma sig flytten också! ser fram emot det jättemycket. vi börjar komma i ordning med det mesta. bara några smågrejer som ska köpas. det tänkte vi åka och köpa efter mathias har fått lön.
vi hittade köksbord och 4 stolar också och det köpte jag, det känns bra att jag har betalat något också annars skulle det inte kännas som att vi bodde i hop. och så vill jag inte känns det ska ju kännas som att vi bor tillsammans och inte att jag bor hos honom. det skulle bara kännas jobbigt tror jag!

soffan har vi ju beställt också! ååh va fin den var :)
i går så ställde pappa och mathias upp sina bilar här på tallbacksvägen också fickparkerade jag emellan :) så man får lite hum om hur man gör det. och det gick väl så där. lärde mig tillslut hur mycket man ska styra och så. bara göra det med körskolan nu så får han säga vad jag gör för fel och vad jag gör rätt..
Snart dags för uppskrivningen! bara hålla i nu :) så kanske jag har kökortet i mars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0