Febaruari 27

Var in till Valbo i går och köpte 2 hyllor, en bokhylla, handdukar, målarfärg, tapeter, matta, kökslampa, 2 fina frostade lampor :) Det var nog allt. Snart ska vi till Gävle med mamma och kika på Plantagen om dom har nå fina blommor att ha i vardagsrummsfönstret. Också ska vi köpa hockeybiljetter till i morgon! :) Brynäs - Skelefteå.
Ska snart äta frukost men sandvikenhus är här och byter kran åt oss för den står och rinner och droppar hela tiden vilket jag kan bli galen på. nu ska vi få en kran med enhandsfattning. Kul att få det när man ska flytta härifrån om 5-6 dagar liksom. Hahaha.
Ska också gå ner på färgtema och kolla på tapeter där till våran sovrum.  Vi vill helst ha enfärgad utan att den ska vara spräklig och sånt. Vill ju helt ha en ganska mörk tapet.
Mathias såg en fin i går i Hofors. En chokladbrun tapet men den kostade 300:-/rullen så det var lite dyrt tyckte vi eftersom vi ska ha 4 rullar. Men vi får se på färgtema dom är billigare plus att mamma känner en kille som kan få ut momsfritt så då blir det någon krona billigare om vi snackar med han!

Nu börjar det närma sig :)

Åh kan dom bli klar nån gång. jag börjar bli mycket hungrig.  Just det jag fick min väntade film i dag :)

uppdat.

Uppkörningen är bokad och det tänker jag inte tala om :) Sug på den ni :) Kan säga att den är i mars iallafall! :) Så nu ska jag ligga i som aldrig förr och få ett körkort i mars! Men jag tänker inte säääga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0