Världens lyckligaste?!

Jag tror jag är det faktiskt. Allt går åt mitt håll just nu. Jga trodde de gjorde det för ett tag sen men de känns bra mycket bättre nu. Jag har en pojkvän som jag älskar mest i hela världen och två fullt friska katter, vi har en fin lägenhet som vi är mycket nöjda över och för mig just nu går jobbfronten åt rätt håll kan man verkligen säga, säger inge mer förren allt är klart....... :P
De blev inge sola varken i går eller idag. Men i morgon ska jag lägga mig under stekbordet..... MMMMMMM....

I dag har vi städat och donat. Tvätten är i gång och är snart klar de känns bra. Kom på några julklappar som vi har glömt... Hmm.. Men tar väl en sväng på stan i morgon efter vi har soooooolat....

Sommaren 09 kommer bli den bästa i mitt liv. Förresten hela 09 kommer vara de bästa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0