Torsdag

Sitter här och tänker tillbaka på när man bodde hemma med mamma och syrran. När vi satt och åt tillsammans och kollade på tv tillsammans tills vi gick och la oss. Och när vi lagade mat tillsammans men jag blev oftast tillsagt att gå därifrån för jag gjorde inte på rätt sätt. Sen satt vi och åt antingen vid köksbordet eller i vardagsrummet. De var miiiiyschigt.
Saknar att man inte alltid behövde tvätta själv. Nu måste man tvätta allt själv och de är mindre roligt. Men de är inte så mycket att tvätta faktiskt för vi är bara 2 och de blir ganska lite kläder om man tvättar en gång i veckan!

Önskade ja bodde hemma så man kunde spara mer pengar än vad man gör nu. Nu ryker ju allt åt räkningat och mat. Hade man bott hemma hade man kunnat spara bra mycket mer än vad man gör nu. Har inte många slantar på sparkontot, men det är som det är när man inte har en fast inkomst och har räkningar för 2000:- i månaden.

Kan jag inte bara få vinna massa pengar, känner att jag är värd det, Egentligen ska man inte önska sig pengar sägs det men jag gör det för jag vill ha pengar. Massa pengar så jag kan köpa vad jag vill utan att fundera... Gee mig massa miljoner så jag slippr jobba :P Haha. Neej men de är klart man vill jobba om de är ett roligt jobb men har man miljoner på konton så tänker jag då inte fortsätta gå till ett jobb som jag tycker är tråkigt. Helt klart de. Men jag vill ha ett fint stort hus med stora fönster vacker trädgård och dubbelgarage och massa slantar så jag kan åka utomlands när jag vill. Men helst av allt vill jag bo i L.Ai ett stort strandhus och vara inredare åt Hollywoods hetaste kändisar. Vore väl en dröm de?

Neeeeej nu ska jag sluta dröma att jag hade ett annat liv när jag är fullt nöjd med det jag har. En underbar och omtänksam karl som har ett bra jobb och jag själv som jaa inte har ett riktigt bra jobb men vi klarar oss och älskar varandra och det är de som spelar roll. Livet är ingenting utan kärlek!!

God natt och ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0