Torsdag

Haha har ni läst mitt förra inlägg förstår ni att jag var bra på g i går :) haha hade sååå jävla roligt. har inte ett minne av att jag har skrivit blogg ens. de  var helene som sa de i morse. Jag drog till jobbet vid 14 tiden och har precis kommit hem med en huvudvärk som heter duga. Har mått som en påse skit heela dagen, men de kan jag säga att de var de värt för så kul som jag hade i går såå är de sickt...

Såg ett jäättefint kort på Bokia som jag har köpt till Mathias bara för att han är bärldens bästa. Också tänkte jag smyga upp lite tidigare i morogn och ge han lite frukost och städa lite:) Bara för att jag älskar han mest i hela världen. Min älskling. Undrar om jag ska åka och handla lite så jag kan göra någon frukost :P

Vi hade et beeerg av disk i morse, och jag tänkte jag gör de efter jobbet orkar inte ha de se ut så där, och när jag kommer hem nu har han diskat, och jag blir såå glad för jag har en jääävla huvudvärk.. :S

jaja nu ska jag fundera om jag ska åka och handla, men jag har ingen bil så då måste jag fråga mami, hon kanske vill följa, men först ska huvudvärken veck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0