Torsdag

I dag är de torsdag och dagen efter quizen och jag förstår inte hur vi endast fick 4.5 poäng??? Hmm. Har kollat upp några svar och de var dom rätta och de va fler än 4,5!?
JAja idag ska jag följa med mami till gävle, hon vill kolla på nå nytt tills dom ska ut med jobbet på lördag nästa vecka :) Iallafall så fick jag migrän i går och sällan de händer, men anfallen börjar bli mindre och svagare iallaflal och de går åt rätt hål. I morgon verkar de bli Idolkväll med Sändy och Åström ryktades de om :) Och fredagar är de bästa för Idol med mina favoriter kvar och ännu roligar blir de nästa fredag för då sitter jag och Denise i Globen och hejar på våra Idoler :) Waaaaah jag är så taggad till de. Ser inte fram emot bilresan dit och hem men med Denise och Idolskivan så kan de inte vara så dumt :) Ska bara få tag i den på nå sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0