Tisdag

och giss vem som börjar bli sjuk? Joooo jag!!! woohoo vilken skräll....... var in till valbo i dag som sagt, köpte en helt ny mascara, som jag aldrig har provat förut, nämnligen telescopic (?) får se då, köpte också en foundationborste :) plundrade hela apoteket kändes de som :P haha, sen handlade vi på coop innan vi drog kosan hem :P

just nu kollar vi på eldsjälsgalan och bingolotto. de berättade att de skulle lotta ut en V70 som aldrig blir gammal, och me det menar dom att den som vinner får en ny v70 var tredje år.... taaaack om de skulle bli jag :P Haha men de är väl bara hoppa i brasan om de skulle bli jag!

känns hörligt att jag har 3 olia värktabletter, 3 olika nässprayer och 4 olika halstabletter hemma.. låter de som man är i desperation att bli frisk? njaaaa kanske lite ;P

nu är min älskling hemma och de finns ingen mer underbarare än han,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0