Tisdag

Åkte till Valbo och NEJ jag har inte solat idag. Det var som faan alltså. Skulle vara bra skönt att lägga sig i hettan ett tag :P Säger de jag, är smått avundsjuk som ska till värmen snart- Hmmm.
I morgon är de julafton och de känns sådär faktiskt, för hur vi än väljer så är det hos en familj vi inte kommer kunna vara... Och de är tråkigt.. Jag vill vara med båda. Tänk om vi kunde slå i hop :P HAha skulle behöva hyra lokal för de

Nu på kvällningen är de snart dags för bingolotto, men innan de tänkte jag göra lite manikyr och pedikyr, Kanske lite lösnaglar? Hmm jag vet inte för jag vet inte om jag har ett komplett set hemma. Annars får jag ha ett fint nagellack på bara. Rött passar väl bra nu de :) Tycker ni inte så säg?

WELLWELL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0