Tisdag

I dag är de tisdag och min dag på Bokia har vart mycket bra och rolig, lite annorlunda att stå i kassan hela dagen så har lite ont i benen och fötterna menjag har lärt mig mycket nytt idag! Ska dit i morgon också 12-18 :) Ruuuuligt :)
Ja iallafall så har ni kanske läst om att jag ska sluta sola solarium och jag har inte gjort de förren studenten. Men i dag har jag gjort de, på de nya stället vid Hemmakväll. Märkte ingen skillnad på färgen men de kommer säkert. Jag har glömt hur härligt och underbart de var! Låg och drömde sig bort i värmen. Huuur underbart som helst. Men de är ingenting jag tänker fortsätta med tror jag för, huden tar så jävla mycket stryk...

Jaa nu ska vi kika film och sen blir de kojan för mig, ska upp gaaanska tidigt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0