Tisdag

Jaaahaajaaa. Tisdagen var över och dagen på Bokia gick strålande. Ska dit i morgon också :) Niiice :) I morgon är de grande finale av Quizen :P Say yeeeah :)
På torsdag ska jag ta ett till hål i örat :) Känner att jag vill ha nå nytt :) Och då är väl ett hål i örat en bra ide :)
Kom precis hem efter ett träningspass i Hofors, men de gick så där. Har ju sååå jävla ont i knäet efter att jag gjorde illa mig på en träning :(
Iallfall jobbade jag i dag på Bokia och jag trodde jag slutade kl 18 men när klockan var 16.15 så sa jag, nu går jag och tar en liten rast. Och min jobbarkompis säger, men slutade inte du 16? haha och då frågade jag chefen och så var fallet :P Så jag fick då en god överraskning :) Blev så glad :) Kom hem och började slå in julklappar som vi köpte i går :)

Har några kvar att köpa men de går rätt så fort. Vi har mina föräldrar och alla småbarn kvar. De är ju några småttingar som har kommit till de senaste åren ;P

Nu vill jag utbilda mig till något vettigt. Jag har massa olika jag vill bli men de är bara skriva upp för och nackdelar :P
Jag vill bli väktare, ordningsvakt, frisör eller egen företagare.

HJÄLP MIG KOMMA PÅ EN BRA LÖSNING!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag ska börja min utbildning till väktare i slutet på januari, för att sen jobba mig upp till ordningsvakt. Efter det ska jag köra värdetrasport, sen siktar jag möjligen in mig på polis.

Så vill du bli ordningsvakt så ska du börja längst ner: Väktare. Då har du större chans att någon betalar för din utbildning. Eftersom du har grundutbildningen då. De flesta väktare och ordningsvakter blir poliser till slut, eftersom det går hand i hand. Så det får du ha i åtanke, att det är lite press där.

Min tanke om väktaryrket.

/Angelica

2008-12-17 @ 12:02:01
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0