Sööndag

Och min jobbhelg är över. Har gått smärtfritt :) I går va de 10-19.10 till och med och vi som skulle på en fest i Hofors hemma hos David och Malin. Så de blev tungfot hem och byta om fooort sen tungfoten till Hofors där jag hämtade upp Mathias och vi åkte dit :) Mycket trevlig kväll fast en annan var nykter. :) Hade mycket roligt att skratta åt :) Skjutsade upp folket till Depå vid 1 tiden och sen åkte vi hem till Sandviken igen. Somnade som en stock och sen var de upp och jobba igen. Plus att när vi skulle stänga var de dryyyygkunder som skulle läsa av kvittot som var 3 dec långt och fyy vad jag var irreterad. Stämplade ut tjugo över. Till och med....

I dag har dagen vart ganska seg. Men det var ändå roligt. Lena som jag jobbar helgen med är så jäävla rolig. En dam i sina tidiga sexio som är ganska virrig och svär i dom mest otippade stunder så man kan ju skratta i hjäl sig.

Nu på kvällen har vi spelat bingolotto men vi missade 1:a spelet för att jag hade bingolottorna i bilen och de började när jag slutade så vem vet vi kanske sitter med 5.000:- på lotten :) De får vi se i morgon :)

Aaaaaanyway nu ska jag fortsätta spana i bloggar och de blir en tidig kväller, i  morgon ska jag till gävle och kolla på Alice som ska vara på Rådhustorget klocka 14.00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0