Söndag

Ja snart är de dags att göra en ny blogg då de inte längre är 2008 :P I går vart de O'learys.. Kom hem rätt så sent så är rätt trött och sliten idag......

Iallfall så har Mathias åkt till Hofors för att träna, de har mellandagarsläger :P Så i kväll ska jag hem till mammsen och titta på film med tjejerna :)
Har  vart och handlat lite också, lite mjölk och sånt därnt... 2 bingolotter köpte jag också, på tisdag är de miljonbingon :) Tänk att vissa tror att man skojar när man säger att man spelar varje söndag :P Haha... Vuxenpoäng är man ju flitig att samla på sig :P har även ica och medmera kort :) -

Ja annars så kan jag bara tala om att nu ska jag gå över till mamma och äta mat, eller vi ska äta senare men först trör jag att jag ska göra lite egen mat till i morgon så slipper man göra de i orgon :P Rätt så smart :P yesyes :)

Jaaaa men hörs då :) Nu ska jag göra kycklingfile, liiiiiis och bea :) mumsigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0