Siista inlägget

detta blir nog de sista inlägget för i år... Jaaaaaa men här sitter man och snorar i kapp med 4 andra , snorn rinner, ögonen dunkar och an känner hur de knastrar i öronen när man nyser, det är kärlek de. fy fan vilken skitkväll detta kommer bli. efter maten är de jag som går hem och klär mig med 3 tröjor och underställ, sen får dom ringe en kvart innan tolvslaget så man får se raketeterna. man säger ju att nyprsafton skilldrar sitt kommande år och om jag är så här sjuk så undrar jag hur mitt 2009 kommer bli....

nej nu får de bli maaaaat så jag får gå hem och sova snart för de här orkar jag inte med..

HELENE jag tänker på dig och hoppas du får ett mycket bättre nyår i turkiet än vad jag har här hemma i sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0