Onsdag

Jaahaaa var jääävligt trött i morse vid 8 tiden men jag fick ju sova 2 h längre. Har då inte sovit nå bra i natt. Ska snar ner till Bokia och jobba lite :) Får se hur fötterna känns efter denna dag. Är ju 2 timmar mindre än i går :)
I kväll hinner jag inte träna heller som jag tänkte göra, men de blir ju quiz iallafall. Undrar om jag ska ta en promenad hem efter jobbet så man får lite motion :) Har vart jävligt lat och inte tränat mycket dom 2 senaste veckorna men jag har inte kännt mig nå pigg helt enkelt.
Anyway så ska jag fixa de sista innan jag beger mig ner :) Jäävligt härligt att jobba i Sandviken när man bor här :)

Jaaa men vi hörs sen hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0