Måndag

I dag är de december, sjukt vad dagana gåt fort. Iallafall var vi till Valbo en sväng och hämtade öppna spisen som jag ställde undan, gjorde ett riktigt kap. Ha kostat 5990:- vi betalade ynka 495:- Det kan man kalla prissänkning. :) Sen var jag in på HM och köpte lite underwear :) Eller Mathias köpte åt mig :) En sen present kan man säga.
Nu håller jag på i tvätten och när jag slängde i de 3 första så märker jag att tvättmedlet är sluuut så slänga sig i bilen och dra upp till Coop extra och köpa lite :) Nu är de 3 sista i och jag är klar om ca en timme och då ber de av till Tors för att umgås lite med Sandra innan jag ska hämta upp karln i Hofors. Han är nämnligen på julbord med jobbet.

Ledig hela veckan är jag, så jag har inga planer heller förren i helgen då är de work. 10-19 och 10-19 hela helgen men de är helgerna som ger pengarna :) Hoppas på goda nyheter i veckan :) Håll tummarna för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0