Måndag

I dag har jag jobbat 10-14 och de gick skitfort, efter de drog vi till Valbo och handlade de sista julklapparna. :) Allt klaart. :P Ska snart tvätta och de känns skitråkigt, för jag har ont i huvudet. Har haft huvudet i gång hela dagen och nu när man slappnar av blir man helt matt och spänningshuvudvärken kommer. I kväll ska vi äta korv med bröd och de är gott :) Tror jag ska göra en deal med mathias, tar han tvätten så städar jag :P Hahahahahahaha..
Appropå ingenting så är mina varanana helg på Coop slut, får inte jobba nått mer. DOm har sagt upp 4 perosoner och ALLA extringar ska få gå, inklusive jag! Och de tråkiga är att man måste fråga för att få veta. Var in till chefen och frågade. Och han sa de att jaa vi måste dra åt strängarna. JAA men va bra att man får reda på saker och ting.  Men det har rednan ordnat sig med annat jobb ;P YEAH

men men men men men nu ska jag snacka med karln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0