Måndag

Måndagmåndag och måndag. Jenny och Angie sov här i natt och vi kollade på Satc filmen och sen gick jag och la mig vid halv 1 ungefär. Klev upp vid 10 tiden och de ringer på min mobil och de va Bokia :) Blev så glad och i morgon ska jag jobba 10-18 Häääärligt. Gud va jag ser fram emot de :) Var ner och kollade vart jag skulle gå in och så :)

I dag var ni in till Gävle och kollade på Aliiice :) Hon är så bra och de roligaste av allt är att jag kommer få se henne framföra massa låtar på fredag i Globen för jag kommer vara där :P Yeeah :) Och de snöade och regnade samtidigt skitblött ute och mina fötter var som ispinnar. Men de värsta var ju att dom skulle ta massa tagningar till de så hon började skrika nu kommer alice i sin limosin och alla började skrika. Sen säger hon de där var bara en övning och 2 gånger sa hon de så jääävla töntigt men till slut kom hon och hon sjöng.. :)

Sen har jag ätit och diskat. Helene åkte nyss hon skulle köra med sin pappa lite :) Nu kollar vi på AFV och vi tänkte åka och handla lite snart .Men jag måste föra över pengar också hittar jahg inte bankdosan. jag blir irreterad....

Men ösnka mig lycka till i morgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0