Måndag

Jaa då var måndagen över och vi var ju till gävle och kollade på Aliiiice :) Nu på kvällen har jag färgat håret och klippt de lite :) Eller de va Angelica som klippte sig. Kom på att jag skulle klippa lugg men ångrade mig när jag hade kapat av en bit. Så min sneda lugg är kanske lite för kort, men de växer fort som gatan. Men de är lite svart i pannan men de går ju bort i morgon när foundationen åker på :) Annars har min dag varit ganska bra faktiskt :)

Snart är de julafton och de ser jag fram emot väldans mycket för de må vara årets härligaste tid, utan tvekan. Önskade bara att de kunde vara strålande sol :) I stället för ruskig och kall vinter för de gillar vi inte. Fy..

I morgon ska jag jobba på Bokia som sagt och har ni tid kan ni ju komma och säga hej :) Jobbar till stängning så hela dagen blir jag där:)

Ses vi i morgon då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0