Lördag

Yes i dag är de lördag och jag har rensat mina garderober idag, eftersom 3-4 januari kommer bli min sista helg på coop ser jag inte varför jag ska ha kvar mina jobb kläder??? Så dom blev slänga i slängahögen... jävligt tragiskt faktiskt. jag trivs ju där... att jag aldrig mer kommer få ha mina sköna byggbyxor eller min sköna jobbjacka.. jaja jag får väl ta hem byxorna och ha dom när jag gör annat helt enkelt... men faaaan alltså. jag har sjukt härliga jobbarkompisar och att inte få jobba med dom igen skär lite i hjärtat... men jag har ju bokia och där trivs jag underbart bra... känns bara lite tragiskt att lämna stället som jag lärde mig allt jag kan idag på. men det är som de är. nya dörrar öppnas när gamla dörrar stängs..

jag har funderat, jag kanske inte är världens lyckligaste efter allt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0