Lööördag

dagen har gått mycket fort, sjukt mycket folk och jag har alltför mycket kassa. varken orkar eller vill. men får se om de ser annorlunda ut i morgon :)
iallafall så harjag fått en alltför stor finne miiiiitt på hakan.och de gör ont när jag ler och de bara spänner i hela hakan. då kan ni förstå. skiit.
jag förstår inte varför folk blir så otrevliga i juletidet, stressade och fräser åt oss personal. Ååh blir så irriterad.
Nu när jag kom hem fanns de en pizza åt mig :) Mumsigt värre.
Min vän Helene åker till turkey snart och önskade att jag kunde följa med för jag vill bort härifrån jag vill till soooooolen.... kollar på dansbandskampen och de suger skit men Mathias vägrar byta. gaah. men de är snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0