Glasögon?

Jag börjar undra om jag behöver glasögon. Jag tror jag ska ta mig ner på Synsam och kolla synen, kanske därför jag har mycket ont i huvudet, vem vet. Men kanske man ska ta de till jul :P Läcker julklapp "ja grattis du kommer bli en glasögonorm" fast nu kanske i denna ålder blir man inte kallas för brillorm :P men säg inte de. 8)

Appropå ingenting så har jag inte handlat, för jag orkade inte och min kära vän huvudvärk aldrig ville gå hem. Men de är som de är, de blir ingen frukost för Mathias i morgon, eller ja nått kan man väl sno i hop. Men jag skulle ha haft en liten ros också, eller en blomma av nå slag men jag ska nog komma på något :P De finns inte ord hur mycket jag älskar min karl :)

Jaa angelica är här och vi kollar på Hells Kitchen skitprogram tycker jag men hon tycker om de tydligen. Men jag vill sova snart för de är en låång dag i morgon. Tydligen ska Denise mami och papi med till Estockholmo i morgon så jag slipper köra :P Weeee. Jäävligt skönt för dom hittar och de blir lättare med allt :) Och om vi vill får vi sova på vägen hem :) Yeeah :) Jäävligt taggad är jag för i morgon och vi får inte glömma biljetterna :P Då är vi körda och de vill vi inte :P

Nu ska jag kanske försöka få ut Angelica härifrån och sen blir de säääängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0