Freeeeeedag

The day is the day!

Har precis gjort mig klar, känner av lite migrän i skallen men har precis tagit 2 pills. Och ska ta med mig så slipper man den jävla skiten. Förhoppningsvis. Ska åka och hämta Denise och co snart :) Men Denise papi ska få köra :) Eller mami :) Dom som hittar ;P  Och om dom vill så klart :)
Inväntar Mathias på frukosten han har åkt och handlat. I går säger han, duu väck mig när du går upp!! Jaha då var all min planering åt skogen. Så jag gav han de fina kortet bara. Men han blev glad ändå :)

Sa jag att jag har klippt lugg? Jag triivs huur bra som helst i de, men jag ska ta och klippa den lite kortare jag får anstränga mig för att gse igenom den :P Kanske är lite för lång då. Men de är som de är de :)

I dag blir de iallafall snelugg :) Med mycket spray så ligger den där den ska :) Jag funderar om jag orkar ta med mig en handväska eller om jag ska ta det i händerna bara. Föa nycklarna lägger jag i bilen sen är de bara telefonen och plånboken. Och köper man något så lägger man de i kassen bara. Jag undrar och undrar. Sentänkte jag ta min kortlånbok en sån i plåt. Men jag hittar den inte :S Blir arg, för jag har sett sen skitmånga gåner men nu när jag ska ha den vill de fan inte visa sig heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0