Fredag

Allt julslit är över och de känns fan bra, som har har slitet och druckit så är de rätt så skönt att allt är över :P Fick massa fina julklappar i onsdag och hade bra trevligt, juldagen var jävligt trevlig den med, lite synd att man tappade bort alla när vi kom ut bara, fick gå och leta mestadelen av tiden, men de var kul att se lite bekanta ansikten iallafall :) Mådde halvtaskigt i går när vi vaknade men en fin dusch så var man nääästan på g, var upp till Natta och Jamie och sa hej, lämnade våran fina julklapp som han verkade gilla iallafall :) Tuuuur de :P Sen bar de av mot Tors och hämtade upp Sandra, drog i oss en pizza och sen var de dags för lite Mamma Mia, efter de vart de She's the man som jag köpte åt mig själv i julklapp :P

Och efter de var de bäst att gära sig klar för en sprakande fest, fick i oss några groggar sakta med säkter, tog emot lite. Det var ändå tredje dagen i ute i svängen. Kom till Mingel och Bar vid 22 tiden och köpte oss en varsin drink, smakade mindre bra och sen blev de 2 cider. Men de tog emot som tusan. Fick skjuts hem men innan vi åkte hem blev de lite fika besök hemma hos ALEX.B hahahahaha, ett stopp på MAX, sen skulle partyfrallan hem, stannade i Hagaström för lite sån där bensin, var hemma i kojan klockan 04.00..... Men vi hade ganska trevligt lär jag säga faktiskt :)

Lutar mot O'learys i kväll men då blir de inte en droppe alkohol. 4 dagar i rad är då inte något jag är van vid. fyy då. Men de blir väl cooooola och popppppppppcoooorn. :P Nu skulle jag vila få i mig lite frukost men jag vill inte äta själv och karlen ligger och sussar fortfarande....

Neeeej fan nu ska jag fråga om han vill ha annars får jag väl äta själv då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0