Ett Pepparkakshus

Har jag och Helene gjort idag bland annat och de är de finaste hucet jag någonsin har skådat. :P Så jääävla detaljerat Haha ska väl försöka orka lägga upp en bild :P Men de får vi väl se hur kommer gå :P
Ojoj vilka fina lussebullar vi har bakat, Helene gjorde bland annat två pittar och en giraff :P jag var andra sidan väldigt seriös och gjorde fina längder och riktiga lussebullar :P HAHA. Nu på sista har vi plockat upp julgranen och klätt den sååå fint så fint. Mindre än en vecka kvar till JULAFTON och de ska bli sååååå myyyysigt.

Tänkte bjuda på lite mer detaljer från gårdagen :P Vi började grogga och pimpla vin i går vid halv 7 tiden och Sändy kom vid 8. Gjorde oss klar och blev halvrund under fossingarna. Åkte ner till Kharma vid 22 tiden och vi borde ha bokat ett större bord för vi satt på olika håll och de va mindre kul. Frågorna tyckte jag var ganska enkla men tyvärr hade vi faktiskt bara 6 rätt igår och omutbara hade 8, De omutbara vann omgången, vi Keepers har vart trogna quizspelare medans Omutbara har varit frånvarande en gång och jag tror personligen att de var det som säkrade våran seger. För när de var borta hade vi full pott och vi drog i väg med 12 poäng...

Vi blev uppropade på scen vi och Omutbara. Trubbaduren sa något otydligt och vi hörde ingenting. Men han sa tydligen att andraplatsen gick till Omutbara så vi såg inte så glada ut men jag frågade Omutbara och han sa: Ni vann tjejer. Dååå blev vi väääädligt glad och bestämde oss efter den fina vinsten att dra en trudilut på karaoken. De blev we are all the winners men tyvörr så hade vi bara tänkt på refrängen och vi kunde ingenting annat i hela låten men karaokeglän hjälpte oss HAHA...

Vecka 4 drar vi till huvudstaden och kommer nog ha en utav de roligaste helgerna någonsin :P

Nej nu ska jag nog göra mig klar för kojan för i morgon är de BOKIA som gäller och jag ser fram emot de lika mycket varje gång! Triiiiivs hur bra som helst och dagarna går så fort för jag har så härliga arbetskompisar som gör dagarna guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0