Var ett tag sen...

... jag skrev i denna blogg. Vårat internet har krånglat sen den här jätteåskan som var för någon dag sedan.
Var nykter i fredags och det var väl första fredagen jag har vart nykter sen ja kanske sen Turkiet. Men det kändes skönt. Skulle till Torsåker i går på brännbollstunering. Men det blev inte av något. Allt blev skit och kände inte alls för att festa. Senare på kvällen kom Helle och vi kikade på Batman som jag fått hem men det var ganska dålig kvalitet men vi såg ju den på bio så det var skitsamma. Sen dök Saman och Tobias upp. Vid halv 9 tiden ringde Angelica. Ska du med ut i Sandviken? Neeeej fan känner inte alls för det. Kanske vid 9 så orkade jag inte sitta hemma så jag drog på mig en klänning och ett par skor så drog jag ner. Drack Martini och champagne. Smakade skit. Vid 23 tiden åkte jag hem! Skitkväll. Jag visste att det skulle bli så där.

Nu sitter jag hemma och ska snart äta frukost med min pv.

Min keeeeeper och jag har plans på Grekland vid löning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0