Taaaaaaandvärk

ajajajaj... jag har så jäääävla ont i min ena vidsomstand. Fan vad öm jag är i hela ena sidan och kan knappt tugga. Så här ont har jag aldrig haft.
Åååååh jag vill köpa hus och göra det till mitt och hur jag vill ha det och jag vill ha ett arbete där jag vill gå till jobbet och ha roligt och trivas. Jag vill bli vuxen samtidigt om jag vill leva livet och resa vart jag vill, se världen göra det jag vill göra. Så den enda lösningen är ju att leva livet.

Har vart hos Angie nu på kvällningen och druckit en cider, käkade på Monroes som har öppnat precis under sirran. Gott var det. I morgon ska jag åka ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Sen ska jag njuta av min lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0