Skiiitfort......

... har denna dag gått, den har bara flugit förbi. Har hunnit med mycket dock :) Och 2 timmar kassa så det hart gått jävligt fort. Funderade starkt på att åka till Gävle efter jobbet men ändrade mig myycket snabbt när jag såg vädret. Men det verkar gå upp nu. Så kanske åker in och kikar lite. Får se hur det blir. Var dop i dag också som jag inte kunde gå på. Skitirreterande. Har försökt i 3 veckor att få ledigt men det fick jag fixa själv med en ersättare men det var absolut ingen som kunde ställa upp men det vet man ju til nästa gång när någon vill att jag ska jobba men då då jäklar.

Iallafall så har jag fått klagomål från Helene att jag inte uppdaterar så ofta och skriver så tråkiga inlägg. Jaha men det här är mitt liv liksom. Haha. Jag har ett tråkigt liv utan några som helst roligheter. Jag har förlorat mitt sociala liv och tror att jag ska bli galen snart. Bara bita i hop. Nu ska jag nog kanske ta mig en macka och sen får jag se hur det blir med Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0