Orkar inte ha det så här...

.. längre.

Jag är så trött på vad ALLT heter. Måste ta tag i mitt liv och mig själv. Kommer hem från jobbet och sätter sig vid datorn och gör absolut ingenting på hela kvällen. Orkar inte med det här. Måste börja röra på mig, eller kanske hitta en hobby. Var iallafall och hämtade OrbiTreken från mamma i går, som jag ska börja använda dagligen. Alla mina muskler sen all års badmintonträning är heeeelt BORTA kul? neeeeej. Hoppas hitta tillbaka till mina ben och arm muskler igen. Hoppas kanske på att göra av med ett kilo eller två ;P Haha. Nej men lite planer har man väl på att göra något åt det här.

Använder man den där grejen 20 minuter om dagen så tror jag att det gör skillnad om man kör i ett tempo där pulsen är hög. Får se nu då om musklerna vill kika tillbaka igen :) SKa locka dom med myyyycket ben träning. Plus att 20 minuter om dagen hinner man ju varje dag. En annan femma är om man ska ta sig till ett gym, gymma 20 minuter och ta sig hem. PANG så har man säkert 40 minuter. Dubbelt så mycket. Därför löser jag detta hemma. Nu ska jag dra på mig min iPod och köra 20 minuter. Undrar hur trött jag kommer vara efteråt. Var ju minst 2 månader sen jag spelade badminton. Haha

Önska mg lycka till så kör vi.



Hoppas Helle också tycker att detta inlägg är roligare :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja det tycker jag. men hur blev det med våra prommisar? :(

2008-08-10 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0