Möte klockan 9.00

På arbetsförmedlingen, har ett och annat jag måste fråga dom om. Skitsvårt med sånt där skit. Speceillt om man aldrig har gjort sånt här förut. Drygt som fan. Men nu hoppas jag verkligen jag kan få klart för mig hur jag ska gå till väga med allting.
Senare kanske jag och ANgie ska till Gävle, vi får se hur det blir med det. Drog in akut till Valbo i går med Denise och hon spenderade lite mer än mig. Köpte en sjal bara och hon släpade sina kassar efter sig :) Haha. Nej inte speciellt så men :)

I morgon är det fredag och det innebär: jobb 10-21 och utgång med Sändy på Kharma :) Helle ligger väl nu i Turkey och har det gått. Får ånnu mer panik..... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0