Jag har funnit den rätta...

... ja men det där gick ju skiitbra det där :) Kände efter bara 7 minuter hur svetter sipprade fram i pannan, kände ju armarna och benen blev helt varma :) medans jag höll på så undrar jag? varför har jag inte gjort det här tidigare? jag älskar att röra på mig ju. älskar att känna hur adrenalinet bara pumpar och man vill bara köra hårdare och bli helt slut för man kämpar och ger allt. därför är det också så sjukt svårt att kombinera träning med ett jobb. egentligen skulle man vara arbetslös så kunde man träna de tider som man har träningar, för jag har inte vart på en badmitnonträning sen ja april kanske. började ju jobba i maj på vikariatet sen började sommarjobbet och mycket ledigt har man ju inte haft. men det är ju bara att ta sig tid att göra något annat än dom vanliga tiderna man får göra något annat liksom. ut och spring för fan liksom. nej! man sätter sig hemma efter jobbet och kollar runt på bloggar och tittar om det är någon som har lagt upp någon ny bild på bilddagboken. SKAFFA DIG ETT LIV MIKAELA! Men sen kanske det finns någon som trivs med detta och är nöjd. Visst älskar jag att snoka och kika runt men det måste finnas något mer.

Färdigduschad och klar sitter jag med datorn i knäet och har all tid i världen till att kika runt på denna här grejen. Kanske man ska stretcha lite för så otränad som jag är så har jag säkert värk i morgon. HAHAHAHAHAHAHA.

I morgon ska jag gå upp i tid och göra mig en god frukost :) Uppdaterar säkert innan jag far till mitt kära arbete. I morgon ska lagret vara rensat. Kom dit i morse och undrar om dom inte har gjort något annat än kört in pallar på bygglagret. Helt fullt men allert som man är fick jag säkert upp 4 pallar idag. Och i morgon ska det bli så jäkla rent där. På måndag när resterande ordinarie personal kommer tillbaka ska dom bli glada över att se ett sånt pallfritt lager.

Fan va långt det här blev. Men nu kan inte Helene klaga iallafall :)

Saknar dig Keeper!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, inte klagar jag inte :D har mycket att läsa nu, för jag har inget liv ;) HAHA.

2008-08-10 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0