En till uppdatering

Blir så trött av allt jävla jobb och skit. Jag vill ha en anställning och det med omedelbar verkan. Sökte ett jobb på Sängjätten som ska öppna i Gävle men såg precis ett mail dom skrivit. Hade inte fått det men tack till dom för att dom medelade mig så jag inte går och hoppas kanske. Tack för det men synd att jag inte fick det för jag tror att det hade varit ett jobb som passat mig som handen i handsken. Ja men liver går ju inte under(?) eller det känns som det. Var in och kikade på ams.se och såg lite nya jobb som dykt upp. Sökt ett utav det. Ska iallafall ner till dom på torsdag och snacka lite om jobb och grejer. Får man se om man blir nå klokare av vad dom säger....

Blir så trött av att gå runt och vara osäker på jobb och pengar. Så jävla tråkigt det tar sån jävla onödig energi från en så det finns inte, man går ju och oroar sig hela tiden om man får nå mer tider eller om man kommer få det där jobbet som man har sökt. Klarar vi oss med pengar nästa månad. Så otroligt drygt. Men det är vad det är och det går inte att göra något åt. Tyvärr lär jag säga...

Hoppas på svar snart av arbetsgivaren. Det var nog allt för i kväll för min del. Vill bara lägga mig och vips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0