En till kväll ute i svängen

Kom hem kvart i 3 i natt. Jag, Sändy och Emelie var på Granliden och hade faktiskt riktigt skoj för att jag har aldrig vart där. Blev bjuden på efterkepa men en annan liftade med vakten hem så jag kunde då inte gå på någon efterkepa. Synd var då det.
Nu ska jag göra ett tappert försök att färga håret. SJÄLV, men det tror jag inte ska vara några problem. :) Får se hur det går. Ser ju förjävlig ut i huvudet. :)

Helene och jag ska nog ta en promenad sen, hon skrev och frågade så det blir nog en powerwalk vid eftermiddagen. Vaknde kvart i 1 också av att mormin ringde och väckte mig. Och appropå ingenting snart hugger jag ut tanden själv. Den ska jag bränna om jag får och kan. Pisstandvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0