En ny dag...

... jag har inte gjort så jävla mycket i dag. Bara tagit det lugnt, tog en promenad vid 12 tiden och handlade vid maxi. fick hem papper från arbetsförmedlingen och handels. ska ner i morgon och snacka med dom på mötet klockan 9. var över till mamma en sväng och tittade till missarna lite. nu har planet till turkey gått också. åååååååååh. där skulle man ha suttit nu. jag får panik över att gå runt hemma. jag vill bort härifrån. jag vill göra det jag vill och bara resa hela livet. bort från denna verklighet från arbetslösheten och bort till stranden med en solnedgång och sånt.. gaaah jag får panik.....

ska snart till forsbacka och hämta en cykel som mathias ska köpa.


TÄNK OM ALLT VORE ENKELT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0