En ledig dag...

... ägnar jag åt att städa. Jag och Mathias har storstädat hela lägenheten nu :) Men köket blev inte riktigt klart för det gjorde Mathias innan han åkte till jobbet. Ska fortsätta med det alldeles straxt för nu tar jag en paus vid datorn. Så tråkigt för det blir ju kattsand över hela badrumsgolvet. Men ska kika på en kattlåda som en bur liksom så slipper det komma över exakt hela golvet.

I dag senare vet jag inte vad jag ska göra, molnen är helt svarta så man blir väl inne hela dagen förstår jag! Hoppas på en cykeltur mot kvällningen :) Cyklade ju i går och det var första gången på 2-3 år kanske. Haha. Det är svårt när man ska göra det på väldigt länge. Var lite vingligt i början :) Men det gick bra :)
Nä kanske man ska ta i tur med köket så är jag klar sen :) Undrar också om Mathias har dammat våra bokhyllor? Det tvivlar jag på så jag får väl göra det också men det brukar gå fort.

RISE TO THE OCCASION

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0