En ledig dag...

... och jag vaknade vid 9 tiden av att Angelica ringer. Var bara att kliva upp, väckte gobiten och käkade frukost. Åkte ner till arbetsförmedlingen för att skriva in mig. Satt och väntade i säkert 45 minuter och dom gick rätt så sakta. Blev min tur och allt var klart på 4-5 minuter. Fick mig en E-matris och åkte hem och skrev in mig via internet och min egen dator. Jaja så är det klart. Bokade ett möte på torsdag klockan 9. Sen ska jag och Angie till Gävle och kika lite. Får se om det blir något. Efter arbetsförmedlingen så åkte jag hem och Angie dök förbi också började vi måla på badrummet. Gjorde svarta blommor. Ska ta lite kort men bilderna hamnar på bilddagboken. :) Sen åkte vi hem till Denise och beställde skor från Japan, inte jag dock men jag följde med. Och där satt dom och åt tårta, då visar det sig att denise bror daniel har fått körkort. mycket grattis till han.

efter det åkte jag, angelica och denise och handlade. sen tog jag och denise en cykeltur medans angelica gick hem till sig. Efter vår cykltur. åkte vi till mig och gjorde iordning ciabattabröd med salami och brieost. Mycket mums. Kikade på 27 dresses.. Mycket bra film :)

sitter här hemma medans Mathias har haft eftermiddag plus en natt på det, så jag blir helt solo i natt :( bara 3 nätter kvar mycket tråkigt....

nu är det sex and the city och jag ska kika runt lite mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0