En dag med mycket gjort...

... städade klart och kände mig jävligt nöjd. Sen kom Helle hit och vi gick på en ganska lång promenad, men kanske hade gått i 10 minuter började det regna men vi höll ut och gick på tills vi kom hem. Gick kanske 2,5 km. Mer kanske. Sen kikade vi på Äntligen Hemma och åkte och handlade åt mamma. Dirket efter åkte vi ut på en jätte cykeltur. Och känner mig ännu mer nöjd. Men innan vi åkte hem så gick vi in på Ica Maxi och handlade. En paj också som vi körde in i ugnen. Den blev super god. :) Tror det är Ekströms paj som man köper en förpackning med 2 förpackningar som man först har ner bären och sen smulpaj och in i ugnen. Skitsmidigt. :)

I morgon är det 12-21 som gäller. Själv sista timmer som vanligt men det får gå. Sen ska jag ta mig ett långt jävla bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0