Bakfull och en dagskryssning

Ja fy fan. Hade riktigt kul i går:) Hade taggat hela veckan och jag hade verkligen skiiiiitkul. :) Mathias mötte mig är jag gick hem i går. Såg en igelkotte också. Kommer nog lite kort under veckan.
Mathias fick nästandra upp mig ur sängen i morse. Kom hemrunt halv 3 och klev upp klockan 6 i morse. 3½ timme är inte illa pinkat.

Mådde inte skitbra i morse men det gick bra. Fick låna toaletten på bussen, efter den vändan mådde jag mycket bättre. Kom till Grisslehamn och fick stiga på båten. Käkade en räkmaka och drog i mig lite cola. KOm till hamnen i Eckerö och gick tillbaka in på båten. Käkade mat. Rödspätta, potatis och en sjukt god sås. HElt underbart gott. Satt ute och åt, både dit och hem. Härligt med solen som sken. Men på hemvägen blev det lite kyligt så vi fick gå in. Men handlade lite på taxfreen och sen var det bara den 2½ långa trippen hem då. Sov typ hela vägen.

KOm hem nyss och har klappat missarna och sagt hej. Nu ska jag lägga in bilder på datorn som jag sen lägger upp på bilddagboken.


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0