ALDRIG MER ALDRIG MER ALDRIG MER

Tandläkaren. Jag ska aldrig mer gå dit. Dom gör bara illa mig mer och mer. Började ju med att jag har tandvärk i visdomstanden. Bokade tid i dag och fick komma dit kvart i 1. Kom in och han började snacka om att det såg infekterat ut och inte så lite heller. Sen började han pilla och det gjorde så ont att jag började grina. Fy fan tårarna bara rann och han sa att han vet hur det kändes och hade verkligen medkänsla. Sen la dom en bedövning och lät den verka. Tårarna fortsatte rinna för jag var så rädd och det bara värkte i min tand.. När den hade verkat så började dom gräva runt om tanden innanför tandköttet och under tanden och sköljde med koksalt runt hela tanden. Tårarna bara rann och rann.

Nu har jag så ont att jag inte kan svälja ordentligt, inte skratta och vad jag är gör så dunkar det och värker. Jag som trodde jag var rädd för tandläkaren. Nu vet jag hur det är att vara rädd. Känner mig inte ett dugg bättre. Fick penecilin också. Men kan knappt svälja skiten. 3 om dagen i 10 dagar. Blir ingen utgång på torsdag heller. Men hellre att det här skiten blir bättre. Orkar inte mer. Men gud vad dom gjorde illa mig. Blir helt tårögd när jag tänker på det. Vill bara lägga mig på kudden.

Åt ingen frukost heller innan så jag har inte ätit och jag är sååååå hungrig. Kan inte äta. Men kanske man ska försöka?? Måste men då börjar jag väl gråta ännu mer.


Snälla tyck synd om mig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0