Tisdag

Har precis kommit ut ur badet :) Det var trevligt :) Tiden går så fort på kvällarna nu för tiden. Har vart i Hofors och tvättat bilen också hämtade vi sommardäcken :) Sprillans nya så det var trevligt. Passade på att träna också :)
Var på stan i dag också, hämtade körkortet :) Det ser inte ens ut som jag :) Haha.. Sen var jag in på massa affärer och kikade på en jacka men hittade ingen förren jag var in på Lindex :) Hittade en fin trenchcoat :) Som jag tänkte köpa förut men då hade jag inte råd också tyckte jag att den var lite dur men tyckte nu att alla jackor jag har kikat på har kostat lite men ni i efterhand är det inte dyrt :)

Ser fram emot tävlingen i helgen :) Det ska verkligen bli kanon skoj. Men tidigare idag så gick det skiiit på träningen. Så får se hur det går i morgon på våran träning.
Skola i morgon sen får jag se vad det blir. Vore trevligt att umgås lite med Mathias, det har blivit verkligen lite på sistonde.

Men iallafall. Verkar inte bli nå..

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0