Lååååång natt

det har varit en lång natt.

började kolla på benknäckargänget med mathias i går kväll, den började 21 på trean. Hann kolla i kanske 30 mnuter sen låg man där.
mathias väckte mig när filmen var slut och jag fattade inte vart jag va nånstans! hahahahaaha.

bostade tänderna och la mig i sängen. hann blunda sen var det klart! Denna helgen har ju tagit hårt på en :D det märkte man i går. helt slut var jag i går :)
i dag är jag piggare. vaknade vid 12 tiden läste min tidning och åt lite frukost. har hunnit plocka lite gran också! :)
Jobb i morgon :) najs! nu ska jag vänta in mathias sen ska vi åka och kolla på en byråliknande sak till hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0