Klockan står på 05.30

Och en annan sitter påklädd och redo att bege sig. Ska packa ner lite sallader i kylväskan och försöka få in lite vett i skallen så kanske denna dag går att ordna upp också. Men det är bara att konstatera att klockan är på tok för tidigt för mig.
Lär bortsa tänderna också. Nä fy fan för sånna här morgonar. Det är inte värt det. Och det är väl typiskt att man kommer sitta i en hall en hel dag. Men det verkade som om att mamma och syrran kanske skulle komma upp och kika också :) Vore trevligt.

I natt kändes det inte som att jag somnade någon gång för jag visste att jag skulle upp snart. så jag har legat och vilat hela natten känns det som. Fast jag har nog sovit :)
Helt sjukt trökigt iallafall. Tänkte gå om en halvtimme så är jag nere vid gamla lilla willys ca kvart över. Undrar också om det är kallt ute. Hmm..

Jaja men hoppas ni får en skönare morgon än min.

Kommentarer
Postat av: karin

vart är du på väg? :)

2008-04-05 @ 06:07:46
URL: http://karinekeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0