Jahaja

Sitter hemma och kikar på outsiders. Tänkte slå på första säsongen av Las Vegas :) Det är ju så bra :) Men det får inte bli för sent för en annan ska upp kl 6 i morgon. Börjar jobbet kl 7 :S Inte allt för kul men det är bara pallra sig dit :) Slutar då 16 så det är najs.
Kul att Mathias åkte till jobbet redan klockan 16 idag och sen börjar jag 7 i morgon och mathias kommer hem runt sju. Sen slutar jag 16 och klockan 16 åker Mathias till jobbet igen. Sen kommer han hem klockan 7 på onsdagmorgon och han sover ju länge på dagarna när han har nätterna. Sen jobbar jag kl 12 till 21 och sen på torsdag åker jag till Åbo och är inte hemma förren på söndag och på måndag börjar Mathias jobba. Så nu är det inte mycket.

Men iallafall så har jag tränat idag och det var inte skitroligt gick så där. Var inte alls taggad för att spela. Men i morgon efter jobbet kanske man ska ta sig en promenad eller kanske ta sig en joggintur... :)

Ska snart bada lite också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0