Info om helgen

Åkte ju i går kl 06.30 och var framme i Hudik ca 7.45 så det gick ganska fort vi blev stannade av polisen och det var Denise som körde :) Så dert var lite roligt.
Iallafall så hade både jag och Denise en mixed som första match klockan 8.30. Matchen blev uppropad och inga motståndare kommer så det blev wo. KUL. Har gått upp kl 5 för ingenting. Iallafall så hade vi en dubbel vid 3 tror jag. Den vann vi till slut. Spelade skit då och då. Men tillslut så vann vi så det var bra. Hade en mixed vid 7 den vann vi också jag och anders så vi var vidare till i dag både i mixed och dubbel. Hade mixed klockan 9, pissmatch. missade hela tiden annars hade vi dom. vann första så jäävla lätt. Men sen började man missa och då var det kört.
Hade en dubbel också, den vann vi till slut också. Så sen blev det dags för finalen :) Också en ganska bra match som vilket par som helst kunde ha vunnit. Och tyävrr så var det vi som förlorade. Synd det. Riktigt drygt hade spelat bra heeela matchen sen på slutet av sista setet så missade jag alldeles för mycket så dom drog i från med poängen så sen var det kört. menmen. 150 kronor rikare iallafall :) så det är ju inte fyskam :)

Har vart ner i tvättis och bokat en tid. Asmyckert lorttvätt nu speciellt efter en tävling. uscha...

Jaja men nu ska jag kanske packa upp kläderna och hänga handdukarna på tork.

I morgon börjar nedtrappning sen är det dags för FAAAASTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0